MVOvoorU… meer dan alléén Uw arbodienst !

“Samen komen is een begin”           “Samen blijven is vooruitgang”              “Samenwerken is het succes!” 

Femke Jahae-Omvlee

Directeur MVOvoorU

Als oprichter kan ik met trots zeggen dat MVOvoorU ​sinds 2010 uitgegroeid is naar een professionele organisatie waarbij alle medewerkers zich verbinden door passie!
Met mijn jarenlange ervaring en afgeronde opleiding in de richting personeel en organisatie, begeleid ik bedrijven inzake alle voorkomende personeelsaangelegenheden.

 Jill Brouns

Bedrijfsarts 

Met enthousiasme, gedrevenheid en motivatie maak ik deel uit van het team van MVOvoorU. Menselijk en toch zakelijk benader ik  mijn dossiers, waarbij er uiteraard naast het medische vlak ook aandacht is voor het sociale domein. Daarnaast vind ik het laagdrempelig toegankelijk zijn, voor zowel werkgever als werknemer van groot belang. Ik ben creatief en denk graag mee in mogelijkheden en oplossingen.

Ron Brouns

Arts met mensenkennis

Sinds december 2010 maak ik als arts onderdeel uit van het team van MVOvoorU. Vanuit mijn brede medische kennis en ervaring op het gebied van verzuim binnen organisaties, wet- en regelgeving maar vooral ook mensenkennis, voer ik mijn vak al jaren met veel passie en betrokkenheid uit. Naast mijn medisch advies inzake terugkeer op de werkvloer ben ik op een persoonlijke manier nauw betrokken bij de uitvoering hiervan richting zowel werkgever als werknemer.

Danny Stassar

Casemanager

Sinds juli 2017 ben ik werkzaam bij MVOvoorU als casemanager. Mijn aandacht binnen MVOvoorU is met name gericht op alle lopende verzuimdossiers waarin ik nauw samenwerk met onze artsen en andere professionals. Naast mijn rol als contactpersoon voor werkgever en werknemer, bewaak ik de processen en tijdslijnen zodat al onze dossiers WVP-proof zijn. 

Yildiz Jahae 

Medewerker Backoffice

Sinds augustus 2022 ben ik werkzaam bij MVOvoorU als medewerker backoffice. Zoals de naam al aangeeft verzorg ik alle administratieve zaken achter de schermen. Ook houd ik me bezig met de planning, het agenda beheer en het contractbeheer.